Aquesta web fa servir cookies pròpies per a oferir-vos la millor experiència d’usuari.

Si continúes navegant, entenem que autoritzes l’ús d’aquestes cookies.

D'acord

    No s'han trobat resultats

    Els serveis que oferim

    A continuació et detallem tots els serveis que t’oferim: fiscal i tributari, consultoria, auditoria, assessorament legal i serveis de corporate. Segueix llegint i coneix tot el que podem fer per a tu:

    Laboral

    Des dels inicis de la companyia, el departament laboral ha constituït un dels seus pilars, tant en la vessant jurídica com de gestió del nostre compromís per oferir als nostres clients un servei de màxima qualitat.

    El departament laboral s’ha significat per estar en tot moment a la avantguarda de l’evolució tecnològica que ha viscut el departament de gestió. Podem dir que treballem amb els programes informàtics més adequats per oferir el millor servei.

    És important que els clients puguin externalitzar la gestió de nòmines sense que suposi una pèrdua de la capacitat d’obtenir informació. Gràcies a la nostra capacitat informàtica, els clients accedeixen a la informació de manera àgil i fiable, complint amb la Llei i el Reglament de Protecció de Dades.

    Així que no parlem d’una externalització dels serveis, sinó d’una integració del nostre equip de treball amb el departament de RRHH del client, aconseguint sinergies molt positives que esdevenen en un millor servei.

    La feina i els serveis que oferim al departament laboral estan distribuïts en tres àrees:

    Gestió laboral

    • Assessorament laboral permanent.
    • Confecció de nòmines mecanitzades dels treballadors en Règim General.
    • Preparació de remesa bancaria de les nòmines.
    • Confecció i enviament del resum mensual de nòmines, amb els paràmetres que s’ajusten a les necessitats del client.
    • Confecció de les liquidacions d’Assegurances Socials, mecanitzats del mes en curs i remissió via sistema SILTRA, amb rebut bancari.
    • Tramitació d’altes i baixes laborals dels treballadors i les variacions que es produeixin enfront la Tesorería General de la Seguridad Social – Sistema Red.
    • Tramitació d’altes, confirmació i baixes per malaltia a l’I.N.S.S. o MUTUA dels treballadors en règim general.
    • Tramitació de prestacions d’invalidesa, viudetat, orfandat o jubilació, des de l’expedient administratiu fins a la representació davant dels Jutjats Socials, sempre en el cas que de forma incorrecta es denegui la prestació sol·licitada.
    • Control de venciments de contractes.
    • Control de l’aplicació del conveni col·lectiu del sector.
    • Confecció de cartes de pagament de l’ I.R.P.F. dels treballadors.
    • Confecció dels certificats personals dels treballadors de les retencions fetes anualment per la seva justificació a la declaració de la renda.
    • Certificats d’empresa de qualsevol modalitat dins de l’àrea laboral.
    • Representació de l’Empresa en acte d’acomiadament a les seves dependències.
    • Alta inicial de l’empresa a efectes laborals.
    • Apertures de nous centres.
    • Contractes de feina.
    • Pròrrogues de contracte.
    • Modificacions contractuals.
    • Cartes de sancions i acomiadaments de qualsevol modalitat.
    • Estudis de costos de càlcul de liquidacions i/o indemnitzacions.
    • Confecció i presentació de resum anual de IRPF mod. 190.

    Sol·licitar més informació

    Àrea jurídica

    • Assistència i representació a conciliacions davant el CMAC de Barcelona i qualsevol centre de conciliació d’Espanya.
    • Assistència i representació davant del Tribunal Laboral de Catalunya.
    • Assistència i representació davant els Jutjats Socials de tota Espanya.
    • Presentació de recursos de suplicació u oposició al mateix davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
    • Presentació de recursos davant el Tribunal Suprem.
    • Assistència i representació davant la Inspecció de Treball.
    • Procediments administratius i judicials en reclamació d’invalidesa.
    • Tota mena de procediments administratius i judicials derivats de sol·licituds de prestacions.

    Sol·licitar més informació

    Àrea d’expedients laborals

    • Auditoria Laboral.
    • Elaboració de Plans d’Igualtat de conformitat amb el Real Decret-Llei 6/2019.
    • Confecció del Registre mig de salaris.
    • Expedients de Regulació d’Ocupació, tant d’extinció com de suspensió de contractes.
    • Expedients de modificació substancial de condicions de contractes.

    Sol·licitar més informació

    Contacta’ns

    Necessites assessorament?
    Contacta amb nosaltres.

    Si necessites assessorament tributari, sobre el negoci, vols fer una auditoria, busques assessorament legal o sobre corporate, escriu-nos. L’equip es posarà en contacte amb tu el més aviat possible.

    Si us plau, omple aquest formulari:

    Has d'omplir tots els camps.

    També pots trucar-nos al 932 182 612 o venir a les oficines.
    Troba-les aquí.